شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید اززیان انباشته تا سودعملیاتی/"پلوله"به عراق می رود
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

 

همراه با توقف طولانی مدت نماد معاملاتی شرکت تولیدی گاز لوله از خرداد ماه سال 91 تاکنون و سپس اعلام حذف نماد معاملاتی این شرکت از سوی مدیریت نظارت بر ناشران بورس اوراق بهادار به دلیل زیان انباشته ای به مبلغ بیش از 89 میلیارد تومان، درصدد آن برآمدیم تا با یکی از مدیران مسئول این شرکت در ارتباط با عملکرد 9 ماهه سال مالی 91 گفتگویی انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت تولیدی گاز لوله در ارتباط با وضعیت شرکت طی سال های اخیر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوزعنوان کرد: با تغییر ترکیب هیأت مدیره و در اختیار گرفتن کارکنانی که نسبت به وضعیت شرکت از آگاهی کاملی برخوردارند، سعی در اصلاح ساختار این شرکت گرفته شد که این امر طی سه سال اخیر با حضور در مناقصه هایی با سود بالا و تأمین سریع مواد اولیه با کسب موفقیت هایی همراه بوده است. لذا می توان گفت که این شرکت توانسته کارایی در فرآیند عملیات و تولید را افزایش دهد و به موجب آن با تبدیل زیان عملیاتی سه میلیارد تومانی به سود عملیاتی هفت میلیارد تومانی در عملکرد 9 ماهه سال مالی 91 همراه شود.

یداله صادقی افزود: البته در حال حاضر هزینه های سنگین مالی شرکت ناشی از عدم تسویه تسهیلات دریافتی سال های گذشته و انباشته شدن جریمه های آن، مشکل اصلی موجود بوده که جهت برطرف کردن این مشکل از سال 84 به دادگاه قضایی اعلام ورشکستگی شده که در صورت تأیید آن تا حدودی مشکل مذکور برطرف خواهد شد.

این مقام آگاه در ارتباط با کاهش 30 درصدی میزان تولید محصولات در دوره 9 ماهه سال مالی مذکور نسبت به سال قبل از آن اظهار داشت: عمده محصولات تولیدی شرکت توسط شرکت های گاز و نیز آب و فاضلاب خریداری می شود که در نتیجه کاهش پروژه های عمرانی در این شرکت ها میزان تولید "پلوله" نزول یافته، با این حال طی این دوره مالی شرکت با عملکرد مناسب، حاشیه سود مطلوبی کسب کرده است.

وی پیرامون فروش صادراتی هفت درصدی شرکت بیان کرد: محصولات تولیدی در داخل کشور به خریداران ایرانی فروخته شده و از طریق آنها صادرات به کشور عراق انجام می پذیرد. البته عمده کالاهای صادراتی تا شهریور ماه سال جاری با ارز مرجع به فروش رسیده، اما با افزایش نرخ ارز و روی کار آمدن ارز مبادله ای در مراودات تجاری، در حال حاضر صادرات محصولات با نرخ ارز اتاق مبادلات صورت می پذیرد.

این مقام مسئول در ارتباط با اثرات تحریم های اعمال شده بر صادرات محصولات پلیمری بیان کرد: طی یک دوره زمانی همراه با تحریم کالاهای پلیمری، مشکلاتی در زمینه فروش خارجی به وجود آمده بود که این موضوع با دریافت مجوز از وزارت بازرگانی برطرف شد.

مدیر عامل شرکت تولیدی گاز لوله در ارتباط با احتمال افزایش میزان فروش خارجی در سال 92 گفت: کشور عراق جهت گاز رسانی به مناطق جنوبی برنامه ای جدید در نظر گرفته است که در صورت اجرایی شدن آن و افزایش تقاضای خرید محصولات "پلوله" از سوی این کشور، افزایش میزان صادرات محصولات انتظار می رود.

صادقی در پایان پیرامون پیش بینی درآمد هر سهم سال 92 شرکت ابراز داشت: تا زمانی که هزینه های مالی کاهش نیابد و رأی نهایی دادگاه مبنی بر ورشکستگی شرکت مشخص نگردد، همچنان زیان شناسایی می شود. البته ورشکستگی شرکت در مرحله اول از اوایل سال 85 به تأیید دادگاه قضایی رسیده که نتیجه نهایی آن در سال 92 مشخص خواهد شد.

 



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا