شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید معامله بیش از 9 هزار تن انواع محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران در روز 6 فروردین
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

وز سه شنبه  6 فروردین بیش از 9 هزار تن انواع محصولات پتروشیمی هشت مجتمع پتروشیمی کشور شامل بندرامام، لاله ، مهر ، امیرکبیر، تندگویان ، جم ، نوید زرشیمی و مارون  در تالار معاملات بورس کالای ایران به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز پتروشیمی امیرکبیر توانست 120 تن پلی اتیلن سنگین EX3 و 500 تن پلی اتیلن سبک خطیAA 0209 را در تالار بورس به فروش برساند. پتروشیمی بندر امام نیز با معامله 2510 تن انواع پلی اتیلن ،پی وی سی و استایرن بوتادین رابر به  کار خود پایان داد. 140 تن پلی استایرن مقاوم 7240پتروشیمی تبریز هم از دیگر کالاهای معامله شده در این روز به شمار می رود.

 

 

بر اساس این گزارش، در این روز 4500 تن انواع پلی اتیلن ترفتالات پتروشیمی تندگویان نیز توسط مشتریان خریداری شد.ضمن آنکه 495 تن پلی اتیلن سنگین ، پلی اتیلن سنگین لوله و پلی اتیلن سنگین بادی پتروشیمی جم نیز از سوی کارگزاران مورد معامله قرار گرفت. پتروشیمی لاله نیز از دیگر مجتمع های پتروشیمی بود که در مجموع 865 تن انواع پلی ایلن سبک و پلی اتیلن سبک تزریقی را در تالار بورس کالای ایران معامله کرد. از دیگر کالاهای معامله شده در روز 6 فروردین می توان به 176 تن پلی پروپیلن رافیای پتروشیمی مارون،396 تن پلی اتیلن سنگین 7000F پترشیمی مهر و 42 تن پلی پروپیلن ZH552R نوید زرشیمی اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا