شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید رشد قیمت ها ادامه دارد!
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

بازار سکه و ارز داخلی هفته گذشته را با روند میانه ای تا اواسط هفته پشت سر گذاشت اما در روزهای پایانی هفته با رشد قیمت دلار و همراهی اونس جهانی سکه مدار یک میلیون و 350 هزار تومان را ترک کرد و در ساعاتی روی یک میلیون و 384 هزار تومان را دید و در نهایت هفته را با قیمت یک میلیون و 375 هزار تومان به پایان برد.

به گزارش بورس نیوز، دلار که مدتی بود با ثبات پیش می رفت در روزهای پایانی هفته تحت تاثیر خبر حذف ارز مرجع و افزایش تقاضا ارز در بازار داخلی، بار دیگر با حضور دلالان و همچنین ادامه قاچاق طلا به کشور با رشد قیمت مواجه شد و به محدوده 3600 تومان رسید.

این میان بازار آتی سکه نیز با رشد قیمت سکه نقدی و اونس به نوسانات مثبت رسید که نشان از پیش بینی مثبت فعالان بازار داشت، بطوریکه رشد قیمت دلار و صعودی بودن حرکت اونس باعث شده است تا حدودی از حباب سکه داخلی کاسته شود.

یکی از کارشناسان بازار سکه و ارز در گفتگو با خبرنگار ما گفت:برخلاف انتظارات کاهشی مبنی بر کم شدن حباب سکه با افزایش قیمت دلار و رشد اونس جهانی طلا ، حباب سکه از جهت مقابل فاصله خود را کاهش داد. به طور کلی به نظر می رسد طلا از روند نزولی خارج شده و در جریان صعودی پیش می رود و صحبت ها حول و حوش حذف ارز مرجع که منجر به افزایش دلار شده بود قیمت سکه نقدی را با افزایش روبرو کرد.

اما هفته پیش رو....

این کارشناس هفته پیش رو را این طور پیش بینی کرد:به نظر می رسد در ادامه روند صعودی پایان هفته گذشته این هفته نیز سکه در مدار صعودی پیش برود مگر آنکه در روزهای آغازین هفته اقدامی از بانک مرکزی همانند راه اندازی بانک کارگشایی و صحبت هایی از جمله پیش فروش سکه و با تزریق دلار صورت پذیرد تا با ایجاد آرامش روانی بتواند بازار را کنترل کرده و قیمت ها را تثبیت کند. در غیر این صورت با ادامه سکوت بانک مرکزی سکه پتانسیل افزایش قیمت را دارا می باشد.

این کارشناس در پایان خاطر نشان کرد: تنش های سیاسی حول و حوش تحریم ها علیه ایران و صحبت هایی در مورد حذف ارز مرجع همگی بازار را تحت تاثیر قرار داده و در حال حاضر فضای روانی بازار میل به صعود دارد.

به گزارش خبرگزاری رویتر،روز جمعه با افزایش تقاضا در آسیا طلا به سوی آغاز هفته صعودی پیش رفت.روز گذشته طی ساعات معاملاتی اونس جهانی طلا با افزایش 6 دلار و 26 سنتی به ایستگاه 1473 دلار و 25 سنت رسید.

پس از آنکه روز 15 آوریل ماه جاری به مدار 1484 دلار و 81 سنتی رسید صعود حدود 5 درصدی را طی هفته ثبت کرد.با توجه به موج خرید میان فعالان بازار انتظار می رود طلا به مدار 1500 دلار و یا بیشتر نیز برسد.

از سوی دیگر افزایش خرید طلا از سوی بانک های مرکزی با افزایش ذخایر بانک های مرکزی روسیه و ترکیه در ماه مارس نشان از حمایت طلا در بازار دارد همچنین روز چهارشنبه صندوق بین الملی طلا نیز از افزایش ذخایر طلای خود خبر داد.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا