شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید سیمانی ها منتظر اعلام خبر افزایش نرخ
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

افزایش قیمت نهاده های تولید، لزوم ایجاد تعادل میان درآمدها و هزینه های شرکت ها را بیش از پیش مورد توجه قرار می دهد. در این بین صنعت سیمان نیز به عنوان صنعتی که با وجود رشد بهای تمام شده محصولاتش تاکنون با افزایش نرخ های فروش همراه نشده، از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر عامل شرکت سیمان فارس و خوزستان با بیان این مطالب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: انجمن صنفی صنعت سیمان به عنوان بالاترین رکن در این صنعت تمام تلاش خود را بر نظارت مناسب پیرامون شرایط حاکم بر شرکت های فعال در این گروه گذاشته و به طور قطع تصمیمات لازم در خصوص مدیریت هزینه ها و همچنین پیگیری بحث افزایش نرخ محصولات سیمانی را در دستور کار خود قرار داده است. اما نکته حائز اهمیت، توجه به این امر است که مراحل هر گونه تصمیم گیری باید در فضایی آرام و به دور از التهاب نهایی شده و اطلاع رسانی ها نیز طی روزهای آتی صورت می گیرد.

اسفندیار سالاروند پیرامون جزییات افزایش قیمت ها و میزان اثرات آن بر سودآوری شرکت های سیمانی گفت: افزایش نرخ مذکور متناسب با رشد بهای تمام شده و به گونه ای خواهد بود که می توانیم شاهد اثرات مثبت آن بر سودآوری شرکت های این صنعت باشیم و بدین ترتیب شرکت های سیمانی می توانند نفس راحتی بکشند.

وی ادامه داد: چیزی که بی شک همه به آن اعتقاد دارند، پیش رفتن به سوی اقتصاد آزاد و کاهش اقتصاد دولتی بوده و صنعت سیمان نیز در این مسیر قدم گذاشته است.

این مقام مسئول در خصوص افزایش بودجه پروژه های عمرانی در بودجه کل کشور و اثرات آن بر صنعت سیمان گفت: مشتریان این صنعت در سه بخش دسته بندی می شوند، به گونه ای که حدود 50 درصد آن بخش مردمی یعنی انبوه سازان و فعالین در حوزه ساخت مسکن، حدود 15 تا 20 درصد آن پیمانکاران پروژه های عمرانی و مابقی متقاضیان صنایع مصرف کننده سیمان هستند. بنابراین تغییر در شرایط هر یک از این طرفین می تواند در روند فعالیت و میزان تولید و فروش شرکت های این صنعت اثرگذار باشد.

مدیر عامل "سفارس" در خاتمه پیرامون چشم انداز شرکت های این صنعت اظهار داشت: با توجه به تلاش هایی که در زمینه حفظ و توسعه این صنعت در کنار رعایت حقوق تولیدکنندگان در حال انجام است، امید آن می رود که شاهد رشد مناسب نرخ ها در این صنعت باشیم.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا