شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید آیا پوند می تواند دوباره به مقاومت ۱٫۲۷ دلاری برگردد؟
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


آیا پوند می تواند دوباره به مقاومت ۱٫۲۷ دلاری برگردد؟

فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلستان دیروز اعلام کرد که فرآیند “BREXIT” می‌تواند بیشتر از دو سال طول بکشد. هاموند به قانون‌گذاران انگلستان اعلام کرد که دوره تعدیل‌ها پس از دو سال، به ثبات مالی انگلستان کمک خواهد کرد و همچنین به شرکت‌ها این اجازه را خواهد داد تا برای روابط آتی خود با اتحادیه اروپا آماده شوند. در همین راستا، نظرات اخیر وزیر BREXIT انگلستان هم از احتمال پرداخت‌های بودجه‌ای انگلیس به اتحادیه اروپا جهت دسترسی به بازار واحد اتحادیه حکایت داشتند، نظرات هاموند هم از این سناریو حمایت می‌کنند، که می‌تواند به معنی خروج آرام انگلستان از اتحادیه اروپا باشد.

پوند در معاملات صبح دیروز اروپا و پیش از نظرات وزیر امور خارجه تقویت شد و GBP/USD توانست به بالای مقاومت ۱٫۲۶۳۰ دلاری صعود کند و درنهایت به مقاومت ۱٫۲۷ دلاری برسد. درنتیجه برخورد به این مقاومت، نرخ برابری تا حدودی تضعیف شد. با توجه به انتظارات خوش‌بینانه بازار نسبت به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، انتظار می‌رود که مدتی شاهد رشد ارزش پوند در بازار باشیم، و حداقل تا پیش از نشست پولی بانک مرکزی انگلستان در روز پنجشنبه، نرخ برابری رشد کند. از این رو، می‌توان شاهد برخورد مجدد جفت ارز به مقاومت ۱٫۲۷ بود، که اگر این مقاومت با شکست قطعی همراه باشد، جفت ارز به سمت ۱٫۲۷۶۰ حرکت خواهد کرد. این سناریو از سوی اسیلاتورهای کوتاه‌مدت هم حمایت می‌شود. RSI در بالای خط ۵۰ واحدی قرار دارد و MACD در محدوده مثبت است و همچنین در بالای خط سیگنال قرارگرفته و صعودی است.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا