شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید تحلیل طلا بر اساس استراتژی حرکات قیمتی (Price Action)
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


تحلیل طلا بر اساس استراتژی حرکات قیمتی (Price Action)

باوجوداینکه طلا در معاملات دیروز به دلیل رشد ارزش دلار آمریکا سقوط کد، اما همچنان در دامنه محدود نوسانی چهارساعته بین ۱۱۶۱٫۹ و ۱۱۷۷٫۸ دلار قرار دارد. همان‌طور که در گزارش‌های قبلی هم اشاره شد، انتهای بالایی این محدوده از سوی ناحیه مقاومتی چهارساعته در ۱۱۸۲٫۴-۱۱۷۸٫۵ حمایت می‌شد. شکست نزولی این دامنه محدود نوسانی چهارساعته، می‌تواند مسیر نزولی بازار را تا ناحیه تقاضای چهارساعته در ۱۱۵۰٫۹-۱۱۴۵٫۱ هموار کند.

در حال حاضر، با توجه به کندل های هفتگی که در زیر ناحیه مقاومتی ۱۲۰۵٫۶-۱۱۸۱٫۳ قرار دارند، شانس ادامه حرکات نزولی وجود دارد. بااین‌حال، برای اینکه قدرت فروشندگان از ناحیه مقاومت هفتگی فعلی تائید شود، بایستی منتظر بسته شدن کندل روزانه در زیر حمایت روزانه ۱۱۶۹٫۸ ماند. این حرکت می‌تواند مسیر نزولی طلا را تا ناحیه تقاضای چهارساعته ۱۱۱۷٫۸-۱۱۰۸٫۲ هموار کند.
استراتژی: بر اساس مطالب بالا، بهتر است که منتظر بسته شدن نمودار چهارساعته در زیر نرخ بازگشایی دسامبر در ۱۱۷۲٫۹ ماند. این حرکت همراه با برخورد مجدد بازار به زیر ۱۱۷۲٫۹ در قالب مقاومت، می‌تواند نشانگر شکست احتمالی حمایت روزانه باشد. بااین‌حال، معامله چنین حرکتی بدون ریسک نخواهد بود. بهترین راه برای معامله این حرکت این است که منتظر بسته شدن کندل چهارساعته در زیر دامنه محدود نوسانی ماند و پس از برخورد مجدد به زیر کف قیمتی این محدوده و تشکیل کندل نزولی چهارساعته وارد معامله فروش شد. حد سود اول این معامله در ناحیه تقاضای چهارساعته ۱۱۵۰٫۹-۱۱۴۵٫۱ قرار دارد.
معامله فروش: منتظر بسته شدن کندل چهارساعته‌ای در زیر دامنه محدوده نوسانی چهارساعته ۱۱۶۱٫۹-۱۱۷۷٫۸ بمانید و در ادامه با برخورد مجدد بازار به زیر این دامنه و تشکیل کندل نزولی چهارساعته وارد معامله شوید، حد ضرر در بالای کندل نزولی قرار گیرد.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا