شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید پیش بینی افزایش عطش چین در بازارهای کالایی
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

کمیسیون اصلاحات و توسعه چین در گزارشی پیش بینی کرد که اقتصاد این کشور در فصل دوم سال جاری احیاء خواهد شد و به نگرانی های ایجاد شده در پی ثبت عملکرد ضعیف اقتصادی چین در سه ماه ابتدایی 2013 پایان خواهد داد.

به گزارش نمابورس درحالی که هفته گذشته دولت چین رسماً از ثبت نرخ رشد اقتصادی 7،7 درصدی این کشور در فصل ابتدایی سال خبر داده بود، کمیسیون اصلاحات و توسعه اعلام کرد که بر اساس محاسبات انجام شده توسط این نهاد میزان افزایش تولید ناخالص داخلی درفصل دوم سال جاری هشت درصد خواهد بود.

بر طبق این گزارش شرکت های صنعتی چین از ماه آوریل روند تجدید موجودی خود را به منظور افزایش سطح تولید آغاز کرده اند و این روند در ادامه این فصل سال نیز پا برجا خواهدماند و بدین ترتیب باید عمده علت بهبود اقتصاد چین در این دوره را ناشی از رشد تولیدات صنعتی دانست. بدیهی است که با ادامه این روند، تقاضای چینی ها برای کالاهای خام صنعتی از جمله نفت خام ، فلزات پایه ، فولاد و سنگ آهن رشد خواهد کرد.

در عین حال کمیسیون اصلاحات و توسعه در تحلیل خود اعلام کرده که اقتصاد چین درحال حاضر دچار مشکلاتی ساختاری شده و نباید نوسانات اقتصادی این کشور را مقطعی دانست .

ذکر این نکته ضروری است که برطبق پیش بینی این نهاد وضعیت صادرات چین در نیمه ابتدایی سال جاری چندان رضایت بخش نخواهدبود و باید منتظر جهش صادرات درشش ماهه دوم 2013 بود.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا