شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید واکنش مثبت قیمت نفت خام سبک به نظرات وزیر نفت عراق
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

واکنش مثبت قیمت نفت خام سبک به نظرات وزیر نفت عراق

روز دوشنبه پس از اظهارنظرهای وزیر نفت عراق در رابطه با همکاری این کشور با اوپک جهت توافق نفتی، موجب رشد قیمت نفت خام سبک (WTI) شد. قیمت نفت خام سبک به بالای ۴۷٫۰۰ دلار برگشته و به مقاومت ۴۸٫۰۰ دلاری برخورد کرده است. در ادامه، قیمت نفت کاهش یافت و در نزدیکی حمایت ۴۷٫۰۰ دلاری به تعادل رسید. با توجه به اینکه قیمت نفت در زیر خط روندی-حمایتی کوتاه‌مدت رسم شده از کف ۱۴ نوامبر قرار گرفته، روند کوتاه‌مدت را بایستی نزولی در نظر گرفت. انتظار می‌رود که فروشندگان دوباره وارد بازار شوند و قیمت نفت را به زیر ۴۷٫۰۰ دلار برسانند که در این صورت هدف اول بازار ۴۶٫۵۰ دلار خواهد بود. شکست این حمایت هم مسیر نزولی نفت را تا کف قیمتی دیروز در ۴۵٫۴۰ دلار هموار خواهد کرد.اسیلاتورهای کوتاه‌مدت هم از این سناریو حمایت می‌کنند. RSI به مقاومتی در ۵۰ واحد برخورد کرده و به سمت پایین برگشته است. در حالی که MACD در زیر خطوط صفر و سیگنال قرار دارد.
از دید نمودار روزانه، سقوط قیمتی روز جمعه، قیمت نفت را به زیرخط روندی-صعودی رسم شده از ۱۰ فوریه رسانده است. به همین خاطر بهتر است که فعلاً روند بلندمدت را خنثی در نظر گرفت.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا