شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید بازگشت یا خوش بینی به اونس!
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

بازار سکه و طلای داخلی روز یکشنبه درغیاب معامله گران بازارهای جهانی روند آرام و با ثباتی را در مدار صعودی ثبت کرد.به طوری که هر سکه امامی با افزایش 18 هزار تومانی، راه رفته روز شنبه را بازگشت.

به گزارش بورس نیوز، روز یکشنبه هر دلار در بازار با افت اندک در محدوده 3490 تا 3530 تومان خرید و فروش می شد. حال آنکه وضعیت در مرکز مبادلاتی نیز ثابت ماند و دلار نرخ 2475 تومان را حفظ کرد.

همچنین بالاخره قیمت دلار در بودجه سال 92، 2450 تومان اعلام شد که عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: "ارقام پایین تری نیز از سوی اعضا پیشنهاد شد از همین رو نرخ مصوب به معنای قیمت اصلی نرخ ارز نیست، بلکه این نرخ برای محاسبات داخلی بودجه کشور استفاده می شود."

در این میان روند مثبت بازار نقدی، معاملات آتی را نیز به نوسان مثبت بازگرداند اما سررسیدها نتوانستند نوسان پیش از یک درصدی را ثبت کند. اختلاف میان سررسیدها حدود 30 هزار تومان حفظ شد و پیش بینی معامله گران از قیمت سکه تحویل تیرماه در ایستگاه یک میلیون و 389 هزار تومان باقی ماند.

سرمدی، کارشناس معاملات آتی سکه و طلا در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: افزایش قیمت ها در روز گذشته در پی انتشار خبر اظهار نظر وزیر امور خارجه امریکا مبنی بر آنکه اسراییل حق حمله به ایران را دارد بود که بار دیگر فضای سیاسی بازار طلا را با افزایش روبرو کرد. از سوی دیگر پیش بینی فعالان بازار از آغاز مثبت اونس در بازارهای جهانی و افزایش خرید در کشورهای آسیایی که موجب رشد قیمت اونس جهانی خواهد شد در ساعات پایانی، طلا در بازار داخلی را با رشد قیمت ها مواجه کرد.

این کارشناس در ادامه افزود: در بازار ارز نیز نوسانات دلار بسیار اندک خواهد بود که علت به نظر می رسد اصلی تثبیت قیمت ها، افزایش تقاضا برای قاچاق طلا است. چراکه افزایش قیمت میان طلای آب شده با اونس جهانی فرصت آربیتراژ مناسبی را برای قاچاقچیان فراهم آورده و مانع رشد یا ریزش قابل توجه ارز در بازارهای داخلی شده است.

سرمدی در پایان خاطر نشان کرد: روند بازار آتی به طور حتم تحت تاثیر بازار نقدی خواهد بود اما بعید به نظر می رسد که فاصله سررسیدها تا حدود سه درصد رسیده و با توجه به حباب سکه در بازار داخلی حتی با افزایش بهای اونس، از فاصله قیمت ها کاسته شود. از این رو به طور کلی در کوتاه مدت افزایش یا ریزش محسوسی در بازار مورد انتظار نیست.

به گزارش بولین استریت،هفته گذشته معاملات بازار های جهانی در حالی به پایان رسید که از ابتدا تا انتهای هفته معامله گران اتفاق نظری در مورد روند بازار نداشتند. علت اصلی آن بروز نشانه هایی از بهبود وضعیت اقتصادی کشورها بود که معامله گران را از سرمایه گذاری در بازار طلا دور کرده است.

از سوی دیگر برخی از کارشناسان معتقدند فروش ذخایر طلای قبرس و کاهش رشد اقتصادی ژاپن از جمله دلایلی است که معامله گران را به احتیاط دعوت می کند.

*آخرین آمار قیمتی بازار آتی سکه

 

 


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا