شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید گلدمن: طلای خود را بفروشید
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

درحالی که تاچند هفته پیش بسیاری از مؤسسات مالی پیش بینی می کردند که بازار طلا طی ماه های پیش رو احیاء شود، با سقوط شدید قیمت طی یک هفته اخیر شاهد تغییر نظر بسیاری از این مؤسسات هستیم و گویا تحلیلگران این نهادهای مالی چرخش شدیدی درنظرات پیشین خود داده اند.

در روزهای قبل مؤسسه گلدمن ساکس ضمن اعتراف به اینکه تغییر وضعیت در سیکل معاملاتی طلا بسیار شدید بوده ، به سرمایه گذاران توصیه کرد که برای جلوگیری از زیان بیشتر، طلای در اختیار خود را بفروشند.

به گزارش نمابورس بدین ترتیب این مؤسسه پیش بینی سه ماهه قیمت طلا را تصحیح کرده و از 1615 دلار در هر اونس به 1530 دلار کاهش داد. تحلیلگران گلدمن همچنین انتظار دارند که قیمت در یک سال آتی نیز به 1390 دلار برسد. پیش بینی قبلی برای یک سال آتی 1150دلار بوده است.

در اوایل ماه جاری نیز مؤسسه سوشیت جنرال طی گزارشی رسماً اعلام کرد که بازار طلا دچار وضعیت حباب قیمت بوده و باید منتظر سقوط قیمت در بازار این محصول بود.

در این میان بانک سیتی گروپ نیز وضعیت بازار طلا را نگران کننده دانسته و افت شدید قیمت را دور از انتظار ندانسته است. این مؤسسه عملکرد قیمتی بالاتر از متوسط بازار سایر محصولات کالایی در سال های اخیر را عمده ترین خطر موجود در بازار طلا دانسته و اعتقاد دارد که همین امر ریسک سقوط قیمت را تشدید می کند.

ذکر این نکته ضروری است که قیمت طلا در جلسات معاملاتی اخیر به شدت افت کرده و از سطوح بالاتر از 1550 دلابر هم اکنون به 1452 دلار در هر اونس رسیده است.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا