شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید صندوق بین المللی پول: زمان بهبود رونق اقتصادی ایران
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

صندوق بین المللی پول در گزارشی پیش بینی کرد که اقتصاد ایران در سال جاری وضعیت رکودی را به تبع تحریم های بین الملل پشت سربگذارد اما در سال 2014 روند رشد به اقتصاد بازگردد.

در گزارشی اخیر تصریح شد که باوجود تحریم های بین المللی، ایران توانسته از ایجاد بحران در زمینه پرداخت ها و دریافت های پولی بین المللی جلوگیری کند.

به گزارش نمابورس صندوق پیش بینی می کنند که تولید ناخالص داخلی ایران در سال جاری کاهشی 1،3 درصدی را تجربه کند. پیش تر این نهاد از رشد 0،9درصدی اقتصاد ایران در سال جاری خبرداده بود.

بر اساس این گزارش نرخ بیکاری امسال ایران 13،4 درصد و در سال 2014 در حدود 14،7 درصد خواهد بود. رشد اقتصادی برای سال آینده نیز 1،1 درصد پیش بینی شده است.

صندوق بین المللی پول انتظار دارد که اقتصاد ایران در سال جاری و آتی به جای اتکا بر صادرات، بر منابع داخلی رشد تمرکز خواهد کرد و همین امر نیز منجر به تحریک اقتصاد این کشور خواهد بود.

همچنین در گزارش مذکور میزان مازاد حساب جاری ایران در سال 2013 به میزان 3،66تولید ناخالص داخلی و در سال آینده نیز 1،9 درصد تخمین زده شده است.

در پایان نیز باید خاطرنشان کرد پیش بینی صندوق از نرخ تورم ایران در سال جاری و 2014 به ترتیب 27،2 و 21،1 درصد می باشد.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا