شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید شپنا و فملی در دو سوی بازار سهام
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,

 

شایان بورس

 

شرکت پالایش نفت اصفهان امروز بیشترین افزایش ارزش بازار و شرکت ملی مس، بیشترین کاهش ارزش بازار سهام را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بازار سهام امروز شاهد توقف نماد معاملاتی شرکت پاکسان بود که از ابتدای سال 92 به یکی از پرطرفدارترین های بازار تبدیل شده بود. با توقف این نماد معاملاتی، پاکسان در صدر جدول بیشترین تقاضای خرید قرار گرفت.

نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت اصفهان امروز با 83.5 واحد مثبت، تاثیرگذارترین شرکت بر روند صعودی شاخص بود. در پایان معاملات قیمت هر سهم این شرکت به 23 هزار و 627 ریال رسید تا پس از دو روز کاهش قیمت، در لیست بیشترین افزایش قیمت قرار بگیرد. امروز سهام داران حقیقی و حقوقی، 13 میلیون و 864 هزار و 380 سهم این شرکت را به ارزش 327 میلیارد و 468 میلیون و 544 هزار ریال خریداری کردند.

به دنبال افزایش چهار درصدی قیمت هر سهم "شپنا"، ارزش بازار سهام این شرکت با سه هزار و 746 میلیارد ریال افزایش، به 98 هزار و 308 میلیارد ریال رسید.

نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت بندرعباس هم امروز برای دهمین روز پیاپی، رشد قیمتی را در پرونده کاری خود ثبت کرد و توجه بازار را بیش از پیش به سمت خود جلب کرد. در پایان ساعات معاملاتی بازار، صف خرید سهام این شرکت از 11 میلیون سهم گذشت. امروز سهام داران 13 میلیون و 844 هزار سهم این شرکت را به ارزش 93 میلیارد و 725 میلیون ریال خریداری کردند تا ارزش بازار سهام این شرکت پرطرفدار به 93 هزار و 426 میلیارد ریال برسد.

معاملات بر روی سهام "شبندر" موجب شد تا این شرکت، شاخص را 76 واحد بالاتر ببرد.

بیشترین تاثیر منفی را هم امروز سهام ملی صنایع مس ایران بر بازار داشت. این شرکت با 2.32 درصد کاهش قیمت همراه شد تا بیشترین کاهش ارزش بازار سهام را میان شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار داشته باشد. ارزش بازار سهام این شرکت امروز با دو هزار و 449 میلیارد ریال کاهش به 102 هزار و 476 میلیارد و 709 میلیون ریال رسید.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا