شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید بزرگترین معدنی جهان از مازاد عرضه مس خبر داد
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,

 

 

بزرگترین شرکت معدنی جهان در گزارشی پیش بینی کرد که عرضه جهانی مس در سال جاری و آتی میلادی بر تقاضای این محصول پیشی خواهد گرفت و شرکت های معدنی باید برای مقابله با این وضعیت سطح تولید خود را کاهش دهند.

به گزارش نمابورس شرکت بی اچ پی بیلیتون در این گزارش اعلام کرده که بازار جهانی مس ممکن است در سال 2013 و 2014 مازاد عرضه مختصری روبرو شود. به گفته مسئولین این شرکت پیش بینی های برخی از مؤسسات مالی مبنی بر ایجاد مازاد عرضه قابل ملاحظه در بازار چندان قابل اتکا نیست و حتی ممکن است درصورت اقدام سریع شرکت های معدنی در جهت کاهش تولید بازار حالت تعادل را تجربه کند.

گفتنی است که بانک بارکلیز در اوایل ماه جاری از ایجاد مازاد عرضه در حدود 100 هزار تن طی سال جاری خبر داده بود.

پیش تر برخی مؤسسات مالی از احتمال بروز مازاد عرضه ای در حدود 400 هزار تن در سال 2013 سخن به میان آورده بود.

برطبق پیش بینی شرکت بی اچ پی ، رشد میزان تقاضای چین برای مس در سال جاری تنها پنج درصد خواهد بود و این درحالی است که نرخ مذکور در سال 20131 در حدود 12درصد بوده است.

گفتنی است که قیمت مس در ماه های اخیر به علت پایین بودن سطح تقاضا به شدت سقوط کرده و در پایان هفته گذشته حتی به زیر سطح 7400 دلار رسید. با این وجود در معاملات صبح امروز در آسیا سطح سفارشان بالا رفته و همین امر منجر به رشد یک درصدی قیمت در معاملات آسیایی بازار فلزات لندن شده است. قیمت مس در قراردادهای سه ماهه هم اکنون 7460 دلار گزارش می شود.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا