شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید رویکرد نوین کارگزاری بانک سامان در سال 92
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,

 

 

 

سال 91 با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید ، سالی پر از موفقیت و پیشرفت که به مدد وجود شما مشتریان عزیز حاصل شد. امروز که در ابتدای روزهای آغازین سال قرار داریم به خود می بالیم که توانستیم خدمتگذار مشتریانی باشیم که وفاداری خود را ثابت کرده و به پشتوانه همین حمایت مشتریان وفادار خود، توانستیم به پیشتازی خود در عرصه خدمات متمایز ادامه دهیم.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک سامان حضور چشمگیر شرکت در ششمین نمایشگاه بورس، بانک ، بیمه و استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان و مشتریان ازغرفه شرکت ، کسب رتبه الف از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، دریافت مجوزهای جدید ، حضور پیوسته در بین 10 کارگزار برتر بازار در معاملات برخط، انتخاب کارگزاری بانک سامان به عنوان کارگزار برگزیده سازمان برای فعالیت در بورس انرژی ، افتتاح اولین سرویس معاملات با استفاده از مرکز تماسCall center به عنوان اولین کارگزار بازار سرمایه ایران با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تنها گوشه ای از موفقیت های شرکتی است که به عنایت خداوند ، تجربه پرسنل و حمایت مشتریانش تکیه می کند.

لذا به پاس وفاداری شما مشتریان عزیز، مدیریت شرکت با توجه به عملکرد سال قبل و نتایج مطالعات واحد توسعه تصمیم به اجرای رویکردی نوین در بازار سرمایه نموده است، این رویکرد مطالعه شده در نمایشگاه سال جاری با شروع پروژه ای متفاوت برای مشتریان آغاز خواهد شد و در ادامه با نتایجی که بدست خواهد آمد خط سیر شرکت به سمت اهداف تعیین شده ادامه می یابد. امید است که بتوانیم در سال جدید با رویکرد تازه ای که به پاس وفاداری مشتریانمان، برای اولین بار در بازار سرمایه اجرا می شود ، پیشتازی خود را بار دیگر در بازار سرمایه ایران نشان دهیم.

در پایان روابط عمومی شرکت کارگزاری بانک سامان به نیابت از طرف هیات مدیره و تمامی پرسنل شرکت، سالی پر از موفقیت را برای شما مشتریان عزیز آرزو می نماید، امید است که در سال جدید بتوانیم به گونه ای شایسته تر در کنار شما باشیم.

با تشکر و آرزوی سالی پر از موفقیت

شرکت کارگزاری بانک سامان

آماده شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما از طریق سامانه پیامکی به شماره 100048312 هستیم.

 


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا