شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید تحلیل تکنیکال 08/02/2015 XAUUSD
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:,

 

تحلیل تکنیکال طلا

WEEKLY

و اما طلا.این فلز گرانبها و جنجالی . پس از یک صعود بی سابقه طلا از 10 روز پیش روند نزولی بخود گرفت و با شکستن خط روند و رسما به روند نزول تغییر جهت داد. با تشکیل یک کندل مرد آویزان در 2 هفته پیش و سقوط قیمت در هفته گذشته تمام تاییدیه را در راستای نزول قیمت طلا به تثبیت شد. در حال حاضر وضعیت پوزیشن های WEEKLY کماکان بر فروش مستقر است و همچنان مومنتوم فروشندگان بالاست. احتمال میرود تا مرز 61.8% فیبوناچی ترسیمی قیمت سقوط نماید و سپس با اصلاح مواجه شود.آنچه مسلم است میل به فروش معامله گران در هفته آتی نیز تداوم خواهد داشت.

 

تحلیل طلا

H4

با ایجاد کندل HAMMER و پس از آن افزایش جزئی قیمت و همچنین تشکیل یک کندل بابدنه کوتاه که به شوتینگ استار شبیه است احتمال میرود قیمت از همین سطح نزول کند اما ممکن است در ساعات اولیه مارکت اندکی افزایش قیمت هم داشته باشیم چون مشاهده اندیکاتورها نشان از محدوده اشباع فروش میدهد.که اگر چنین شود قیمت تا مرز 23.6% فیبوناچی اصلاحی بالا خواهد رفت و پس از آن مجددا به روند نزولی خویش ادامه خواهد داد و میتوان به اطمینان وارد پوزیشن SELL شد.

موفق باشید

شایان دیبا



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا