شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید نرم افزار دوست داشتنی بازار سرمایه قدرتمندتر ظاهر می شود
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

 

شرکت نرم افزاری صحرا با مهندسی مجدد در ساختار برنامه ریزی ها و استراتژی های کلان در بازار سرمایه توانسته اهداف خود را در حد قابل توجهی پوشش دهد و در همین راستا تولید نسل های جدید نرم افزارها با سرعت بالایی آغاز شده و می توان گفت صحرا قدرتمند تر از گذشته راه خود را ادامه می دهد.

براساس گزارش بورس نیوز، در آخرین اقدام سعی این شرکت نرم افزاری بر این امر استوار گردیده تا با تحلیل بازار سرمایه و شناخت خلأهای موجود، یکبار دیگر با ارزیابی و نیازسنجی در حوزه فناوری اطلاعات نسل جدید محصولات با تکنولوژی پیشرفته تر تولید شده و روند قابل قبولی را از خود به نمایش گذارد.

در همین راستا با مدیران این شرکت به گفتگو پرداختیم تا از جزییات فنی و کاربردی این نرم افزار بیشتر مطلع شویم.


در این نشست حمیدرضا توسلی مدیر عامل، مهین محمدی عضو هیأت مدیره و مدیر فنی و دیگر مدیران این شرکت از جمله آقایان سلیمانی مدیر تولید، بقا و نجاری مدیر پشتیبانی و اجرایی شرکت صحرا حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت نرم افزاری صحرا در خصوص این امر اظهار داشت: نسل چهارم نرم افزارهای بازار سرمایه برای اولین بار توسط صحرا طراحی شده که این تکنولوژی قابلیت های جدیدی را به بازار و کاربران آن ارایه کرده و هم اکنون مراحل آزمایشی خود را سپری می کند.

حمیدرضا توسلی پیرامون نحوه عملکرد این نسخه جدید اظهار داشت: نسل چهارم نرم افزارهای صحرا آمار و اطلاعات را به صورت توسعه یافته در خود نگه می دارد. تمام فرامین و کاربردهای این نسخه به صورت سرویسی با تکنولوژی های به روز بوده که در حداقل پهنای باند کمتر از آنچه مورد نیاز نرم افزارهای تحت وب است، در تمام نقاط کشور و با استفاده از تمام وسایل ارتباطی و ابزارهای موجود در حوزه فناوری قابلیت استفاده را داراست.

بدین ترتیب توسعه جغرافیایی کاربری این نرم افزار مهمترین هدف صحرا می باشد تا با حداقل بسترهای لازم بتوان نیاز مشتریان را در سطحی مطلوب فراهم ساخت و می توان این امید را داد که نرم افزار مذکور زمینه های لازم در راستای توسعه بیش از پیش فعالیت های بازار سرمایه را در آینده ای نزدیک مهیا می کند.

وی همچنین گفت: طبق طراحی به عمل آمده در این نسل از نرم افزارها- الزامی در ایجاد ارتباط اینترنتی با Serverوجود ندارد و در صورت قطع ارتباط نیز می توان از آن استفاده کرده و پس از برقراری ارتباط، اطلاعات ثبت شده را بهServer اصلی منتقل کرد.

بر این اساس می توان گفت تا پایان سال جاری استفاده از این تکنولوژی جدید برای کاربران نرم افزار صحرا امکان پذیر خواهد بود، اما طی مدت باقیمانده مراحل مربوط به راه اندازی آزمایشی آن پیگیری می شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: علاوه برتولیدنسل چهارم نرم افزارها کاربردی بازار- نرم افزارهای پشتیبان شرکت ، نسل جدید وب سایت ها برای کارگزاران و معرفی نسخه جدید نرم افزارهای تحلیل تکنیکال که تولید آن در حال نهایی شدن برای ارایه به بازار است، از دیگر اقدامات صورت گرفته در شرکت می باشد.

همچنین نرم افزار جدید آنلاین تریدینگ نیز بر مبنای نیاز مشتریان توسعه یافته و با قابلیت و تکنولوژی های جدید آماده بهره برداری و عرضه به بازار می باشد. در زمینه ارایه نرم افزار سبد گردانی و صندوق های سرمایه گذاری نیز خوشبختانه پیشرفت های قابل توجهی حاصل شده است.

وی همچنین گفت: بخش دیگر فعالیت های صحرا در زمینه توسعه نرم افزارهای آنلاین تریدینگ می باشد و با مدیریت این بخش، در راستای ارایه خدمات بهتر به مشتریان قدم برداشته شد. بدین ترتیب معرفی نسخه چهارم نرم افزار آنلاین تریدینگ با سرعتی بالاتر از نرم افزارهای ارایه شده از سوی سایر رقبا، از جمله اقدامات توسعه ای شرکت در این بخش بوده است.

البته در این زمینه بزودی سیستم ارسال پیامک و پست الکترونیکلی به مشتریان نیز راه اندازی می شود تا گزارش لازم در خصوص انجام یا عدم انجام معاملات خرید و فروش سهام مشتریان از طریق سامانه آنلاین تریدینگ نیز به آنها ارسال شود.

سایر نرم افزارها و خدمات جدید نیز در قالب ساختار معماری جدیددرحالطراحی وتولید بوده تا تبدیل به محصول کاربردی برای استفاده نهایی شود.

خانم محمدی در ادامه افزود: پس از اخذ مجوز سبدگردانی و ارایه آن به بازار این شرکت جایگاه قابل قبولی درزمینه سامانه سبدگردانی از نظر سهم بازار پیدا کرد -سامانه مدیریت صندوق های سرمایه گذاری ،در این شرکت تولید شده و برای اخذ مجوز آن اقدامات لازم انجام شده و امید آن می رود که تا یک ماه آینده این امکان فراهم شود تا سامانه مذکور به شرکت های متقاضی ارایه گردد.

 

وی پیرامون ارایه خدمات پشتیبانی نرم افزارهای صحرا نیز یادآور شد: ارایه خدمات متمایز به مشتریان از طریق ابزارهای مختلف و متنوع یکی از مهمترین برنامه های مجموعه بوده که به صورتی منسجم در مجموعه پیگیری شده تا ارتباط مداوم با مشتریان همواره حفظ شود. در این راستا صحرا سعی دارد به عنوان یک مدعی در ارایه نرم افزارهای متمایز و به روز در بازار سرمایه جایگاه خود را حفظ کند و رسیدن به این هدف تنها از طریق پشتیبانی از خدمات عرضه شده میسر می شود. چراکه نرم افزارهای طراحی شده ویترین شرکت هستند، اما تداوم این حرکت رو به رشد در گرو بررسی و ارزیابی این نرم افزارها و پشتیبانی خدمات ارایه شده است.

آقای بقا ادامه داد: در این زمینه انجام یک نظرسنجی در خصوص فرآیند پشتیبانی نرم افزارها نیز از رضایت بیش از 80 درصدی مشتریان حکایت دارد که این رقم پیش از این حدود 60 درصد بوده است و این بیانگر روند مثبت صورت گرفته و نتیجه تلاش به عمل آمده در کل مجموعه می باشد.

آقای سلیمانی در بیان دیگر خدمات طراحی شده در این شرکت نرم افزاری اظهار کرد: افزون بر نسل های جدید نرم افزارهای صحرا، نسخه جدیدسیستم جامع اتوماسیون کارگزاری ها نیز به عنوان یکی دیگر از اساسی ترین سیستم هایی که شرکت های نرم افزاری ارایه می کنند، در حال تولید و ارایه به مشتریان است.

افزون بر این، این شرکت برای اخذ مجوز سیستم معاملات آتی سهام و کالا نیز جلساتی با مسئولین سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار کرده که البته در خصوص سیستم آتی سهام به احتمال زیاد بزودی مجوز آن اخذ می شود.

آقای نجاری افزود: در قالب معماری جدید زیرساخت ها که نمود عملی نیز داشته و مورد استقبال قرار گرفته، توجه ویژه به نیاز مشتریان برحسب درخواست ها در الویت کاری قرار گرفته است. یکی از بحث های جدی صحرا حرکت به سمت ایجاد نرم افزارهای کاربردی بیشتر در حوزه بازار سرمایه برای استفاده در گوشی های تلفن همراه و انواع تبلت ها آغاز شده تا براساس استراتژی های شرکت، صحرا جایگاه ویژه ای را در توسعه بازار سرمایه به دست آورد.

 

توسلی در ادامه سخنان خود به یک نکته کلیدی در فرآیندهای تحلیل بازار سرمایه اشاره کرد و در بیان آن گفت: نکته کلیدی در فرآیندهای تحلیل بازار سرمایه این است که احساس می شود بایستی به نیاز مشتریان به صورتی جدی تر پرداخته شود و کارگزاران خواستار ارایه خدمات نرم افزاری ویژه خودبه مشتریان خود در بازار سرمایه هستند.

در همین راستا یک فرآیند فضاسنجی در بازار انجام شد تابا کمک نرم افزارهای صحرا و به مدد تکنولوژی های جدید در دسترس، خدمات مشتریان را به صورتی اختصاصی ارایه داد و برحسب سلیقه مشتریان و مدیران کارگزاری ها خدماتی متفاوت را عرضه کرد.

در حوزه بازار سرمایه صحرا تنها شرکت نرم افزاری بود که صرفابا سهامداران حقیقی فعالیت خود را آغاز کرد، اما با نظر سازمان بورس مبنی بر حضور یک سهامدار حقوقی به عنوان پشتوانه، پیوستن شرکت کارگزاری خبرگان سهام به عنوان یک کارگزار مطرح به ترکیب سهامداری شرکت خلأ موجود برطرف گردید.

توسلی از افزایش نیروی انسانی به منظور توسعه و گسترش فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات سخن گفت و بیان داشت: برای تحقق این امر توسعه نیروی انسانی در حد وسیعی انجام شده تا روند ارایه خدمات و پشتیبانی نرم افزارهای صحرا به سهولت و با سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی در خاتمه سخنان خود افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و معرفی نسخه جدید نرم افزارهای سبدگردانی، سامانه مربوط به صندوق های سرمایه گذاری و نیز معاملات آنلاین - طی ماههای آینده، صحرا ان شالله به یک مجموعه نرم افزاری پر قدرت و اثر گذاردر بازار سرمایه تبدیل می شود. هرچند این حوزه فضایرشد و توسعه زیادی داشته و بیشترین دغدغه کارگزاران را نیز به خود اختصاص می دهد. اما صحرا با قدرتی بالا در این زمینه نیز فعالیت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است.

 


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا