شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید مکانیسم تحلیل در شایان بورس
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:,

 

برخی از دوستان از من میپرسند که چرا تحلیلهاتون ساده است و از ابزارهای متعدد بهره نمیگیرید و علی رقم اینکه از دانش این ابزار ها بهره مند هستید چرا در تحلیلها کمتر به آنها استناد میکنید ؟ در پاسخ به این دوستان عزیز بایستی عرض کنم که پس از حدود 4 سال مستمر فعالیتم در بازارهای مالی خصوصا فارکس به همان اصل قدیمی که اساتیدم به من آموختند پایبند هستم و آن چیزی نیست جز اینکه قیمت بیانگر همه چیز است . یعنی بهترین اسیلاتور و اندیکاتور و ابزار در تحلیل های تکنیکال قیمت است.

قائده تحلیل های من بر پایه نگاه دقیق به روند بازار و بررسی چارت در تایم فریم های مختلف از کوتاه مدت تا بلند مدت یک سهم یا جفت ارز یا یک کالاست. البته من هم چون بسیاری از تحلیل گران تکنیکال از اندیکاتوهای پیشرفته استفاده میکنم اما هرگز سعی نمیکنم با پیچیده کردن تحلیل ها و شاخ و برگ دادن به تحلیلهایم دوستان را گیج و سردرگم کنم. بهترین تحلیلگران جهان کسانی هستند که در چند سطر رفتار قیمت و نواسانات و تاییدیه های فنی را می نویسند و در اختیار معامله گران میگذارند.

هدف از نگارش تحلیل ها به رخ کشیدن دانش و معلومات نیست بلکه هدفم ساده کردن معادلات دشوار بازار سرمایه خصوصا فارکس و بیان آن به زبان ساده به دوستان میباشد.

برای تمام دوستان گرامی آرزوی روزهایی پر سود و سلامتی دارم.

شایان دیبا



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا