شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید روند صعودی قیمت سنگ آهن در سال جاری
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

با توجه به قیمت های کنونی سنگ آهن در دنیا برآیند قیمتی این محصول تا پایان سال جاری مثبت ارزیابی می شود.

یک مقام مسئول در شرکت سنگ آهن گل گهر با بیان این مطالب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: بررسی وضعیت قیمت های جهانی سنگ آهن برای سال جاری حاکی از روند مثبت آن است. حال آنکه شاید اظهار نظر درباره قیمت های فروش محصولات شرکت گل گهر به دلیل وابستگی 80 تا 90 درصدی آن به قیمت فروش شمش فولاد خوزستان اندکی سخت باشد.

وی ادامه داد: از همین رو با تغییر قیمت شمش فولاد "فخوز" نرخ فروش محصولات "کگل" نیز با رشد یا کاهش همراه خواهد بود.

این مقام مسئول پیرامون وضعیت تولید و فروش محصولات"کگلنیز گفت: طی سال جاری تولید محصول گندله به ظرفیت اسمی خود یعنی 5 میلیون تن خواهد رسید و میزان فروش صادراتی محصولات که عمده آن به کشور چین انجام می شود، حدود 12 درصد در نظر گرفته شده است. از این رو به نظر می رسد در بحث صادرات محصولات با مشکل خاصی رو به رو نخواهیم بود.

این منبع آگاه با اشاره به برنامه افزایش حقوق دولتی و نرخ بهره مالکانه معادن در سال جاری اظهار داشت: طی سالی که گذشت، رشد چشم گیری در بهای تمام شده محصولات نداشتیم؛ حال آنکه با توجه به برنامه های دولت مبنی بر افزایش حقوق دولتی و نرخ بهره مالکانه معادن، صحبت ها حاکی از 6 برابر شدن این حقوق است.

وی ادامه داد: حتی اگر چنین رشدی نیز رخ دهد تأثیر چندان زیادی بر سودآوری این شرکت نخواهد داشت؛ چراکه از نظر عددی میزان این پارامتر در ترکیب بهای تمام شده تولیدات ناچیز است.

این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به طرح های توسعه گل گهر گفت: عمده طرح های توسعه "کگل" در سال 93 به بهره برداری رسیده و اثرات سودآوری آنها که به طور قطع چشم گیر خواهند بود، در بودجه سال 94 در نظر گرفته می شود. از همین رو می توان گفت سهام شرکتی همچون گل گهر با دید بلندمدت از بازدهی مناسبی برخوردار خواهد بود.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا