شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید چرا شاخص بورس رکورد می زند؟
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

 

علی صالح‌آبادی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: تحولات اقتصادی، سودآوری بنگاه‌ها، قیمت‌های جهانی و اخبار مختلف بر بازار سرمایه تأثیر می‌گذارد. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد شرایط آینده بورس گفت: آینده بازار سرمایه بستگی به تحولات اقتصادی مانند قیمت‌های جهانی و سودآوری بنگاه‌ها دارد.
وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر بنگاه‌های اقتصادی پروژه‌های جدیدی را به اجرا درآورده‌اند که بهره برداری آنها بر بازار و سودآوری شرکت‌ها تأثیر مثبت دارد و با توجه به اینکه در روزهای اخیر برخی شرکت‌ها از طرح‌های توسعه‌ای خود بهره‌برداری کردند بر سودآوری آنها تأثیر گذاشته و موجب افزایش قیمت سهام آنها شده است.
صالح‌آبادی در مورد سازوکار طراحی شده برای توقف نمادها در بورس به فارس گفت: روز گذشته مصوبه‌ای در هیئت مدیره سازمان به تصویب رسید که براساس آن شرکت‌هایی که در بازار پایه فرابورس حضور دارند و اطلاعات آنها در سایت کدال وجود دارد، نمادشان بازگشایی شده و معاملات آنها در بازار پایه انجام شود.
وی ادامه داد: نمادهایی که مدت‌ها به دلیل عدم اطلاع‌رسانی به بازار، به بازار پایه فرابورس منتقل شده‌اند، به زودی در همان بازار باز خواهند شد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد برگزاری پنجمین دوره بین‌المللی بازار سرمایـه اسلامی گفت: در این دوره 37 شرکت‌کننده از کشورهای مختلف حضور دارند که نشان می‌دهد نمایندگان کشورها تمایل به برگزاری این دوره‌ها دارند.
وی افزود: با توجه به ارتباط خوبی که بین کشورهای اسلامی برقرار شده، بازار بورس تجربیات خود را به حاضران در این دوره منتقل خواهد کرد.
صالح آبادی با اشاره به برگزاری سمیناری در چارچوب سازمان کنفرانس اسلامی اظهار داشت: افرادی از کشورهای اسلامی در این سمینار حضور خواهند داشت و راهکارهای افزایش سواد مالی در بین کشورهای عضو دنبال خواهد شد. خوشبختانه ایران در سال‌های گذشته دستاوردهای خوبی در این زمینه داشته و به عنوان رئیس این کارگروه برگزیده شده است.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا