شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید سرنوشت طلا به بانک های مرکزی گره خورد!
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:,

 

 

بازار سکه داخلی در ادامه نوسانات هفته، روز گذشته را با کاهش اندک قیمت ها به پایان برد. بطوریکه نوسانات چند روز اخیر بازارهای جهانی عامل اصلی جهت گیری سکه داخلی بوده است.

به گزارش بورس نیوز، روز گذشته هر سکه امامی با کاهش 10 هزار تومانی به یک میلیون و 358 هزار تومان رسید و نوسان های کاهشی اونس جهانی طی دیروز سکه نقدی را مجبور به بازگشت از مسیر رفته کرد.

این میان در بازار ارز، هر دلار محدوده 3565 دلار تا 3595 تومانی را حفظ کرد تا در روزهای مانده به انتخابات هیچ عقب نشینی از خود نشان نداده باشد. از این رو وضعیت فعلی بازار ارز با عرضه و تقاضاهای متعادل روزانه پیش می رود.

همچنین کاهش قیمت سکه نقدی و ریزش اونس جهانی در ساعات معاملاتی، بازار آتی سکه را نیز با کاهش روبرو کرد. به طوری که سررسیدها در محدوده منفی یک درصدی پیگیری شدند و پیش بینی معامله گران از قیمت سکه تحویل تیرماه به یک میلیون و 445 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، طلا طی ساعات معاملاتی کاهش یک درصدی را ثبت کرد و با سقوط 14 دلار و 18 سنتی به 1469 دلار رسید. اگرچه با شدت گرفتن انتظارات تورمی در کشور امریکا امیدها به ادامه برنامه تسهیل مقداری از سوی فدرال رزرو بار دیگر جان گرفته است.

کارشناسان معتقدند تغییر جهت بازار بیشتر به معنی اصلاح قیمت ها بوده است و برای تغییر روند بازار، آنچه طلا در حال حاضر نیاز دارد دستیابی به قیمت های بالاتر از 1505 دلار است؛ در غیر این صورت با دیدن بهای 1435 دلار در اونس، ریزش تا 1300 دلار دور از ذهن نیست.

در این شرایط برگزاری نشست های بانک مرکزی اروپا و امریکا از جمله حوادث مهم تقویم اقتصادی این هفته هستند. در حال حاضر وضعیت مستحکم و افزایشی قیمت ها با توجه به نشست های مهم و در نتیجه رفتار محتاطانه سرمایه گذاران تا حدودی ثابت باقی مانده است.

بدین ترتیب در پایان نشست دو روزه فدرال رزرو در روز چهارشنبه، وضعیت ادامه برنامه تسهیل مقداری مشخص خواهد شد. برنامه های تسهیل مقداری نقش حمایتی برای بازار طلا دارند زیرا چاپ اسکناس منجر به افزایش تورم و تمایل بیشتر سرمایه گذاران به فلزات گران بها می شود.

شایان ذکر است در پایان ساعات معاملاتی دیروز بار دیگر اونس تغییر جهت داد و به مدار صعودی بازگشت.کارشناسان مارکت واچ معتقدند روز گذشته بازارهای جهانی بازاری بدون روند بودند که در آستانه انتشار اخبار مهم اقتصادی، این وضعیت قابل پیش بینی بود. اما در ساعات پایانی معاملات با انتشار آمار اقتصادی امریکا مبنی بر کاهش فعالیت تولیدی موسسه میشیگان امیدها با ادامه برنامه تسهیل مقداری بیشتر شد و به تبع آن اونس جهانی نوسان مثبت گرفت.با این حال معامله گران تا مشخص شدن شرایط با احتیاط وارد بازار می شوند.تا زمان تهیه این خبر هر اونس طلا در بازار جهانی به قیمت 1473 دلار و 87 سنت خرید و فروش می شد.

*آخرین آمار قیمتی بازار آتی سکه

 

 


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا